Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 11 december 2020, 8:00

De week in de rubriek: “Jeugdteam in de spotlights” aandacht voor v.v. Zundert JO9-1. Leuk dat alle teams zo enthousiast meewerken aan deze rubriek. En zich zo presenteren richting de rest van de vereniging en de rest van de wereld. Ook de JO9-1 baalt van het gebrek aan competitiewedstrijden, maar maakt er ondertussen met veel plezier het beste van.

v.v. Zundert JO9-1

De JO9-1 van VV Zundert is een leuk, gezellig en sportief gezelschap.Vanaf de eerste training is te zien dat het team er staat en een mooi mix is van meiden  en jongens.

Een team met beginnende en al ervaren spelers, dat is in het begin best wennen. Maar het mooie is dat er vanaf begin af aan een team stond dat klaar was voor de competitie.

De trainingen door Stefan werden goed en trouw gevolgd en je zag dat er iedere week weer een stap gezet werd wat je ook weer terug zag in de wedstrijden. De tegenstanders waren vaak teams die sterk en ervaren waren maar de JO9 gaf zich niet snel gewonnen een streed iedere wedstrijd tot het eind wat ook al een overwinning opleverden.

Helaas gooide corona eind september roet in het eten en moesten we helaas in voetbal quarantaine. Maar ook hier laten de dames en heren zien dat ze gewoon doorgaan. Trainen, toernooitjes, penalty’s schieten en dit met de grootste inzet en vooral met plezier.

Chelsy, onze bikkel met het kleine hartje. Lief voor haar teamgenoten maar een nachtmerrie voor de  tegenstander.

Dhiya, een goaltjesdief die altijd bij de bal in de buurt is en de goal vaak weet te vinden.

Dieke, het talent van de toekomst, schuwt geen duel en altijd gefocust, hou deze dame maar in de gaten.

Yessin, dit wordt de nieuwe keeper van Oranje. snel, flexibel met andere woorden een supergoalie die het nog ver gaat schoppen onder de lat.

Sam, deze man is een onmisbare teamplayer. Altijd in de strijd aanwezig en met mooie voorzetten en goals onmisbaar voor het team.

Sarah, een verdediger die de tegenstander gek maakt en altijd de bal veroverd en dan de weg naar het doel inzet. Een topper!

Jasper, verdedigen aanvallen en scoren, een man die overal te vinden is op het veld en de bal voor de goal krult.

Lucas, de onmisbare kracht op het middenveld. De spil tussen verdediging en aanval die ook regelmatig een goaltje meepikt.

Al met al een topteam waar de leiders en trainer trots op mogen zijn, VV Zundert heeft hiermee goud in handen!!