Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 22 oktober 2021, 8:00

JO9-1 Kampioen, een voorloper op “Jeugdteams in de spotlights”

Over enkele weken starten we de rubriek van de vrijdag weer op. Op veler verzoek keert “Jeugdteam in de spotlights” weer terug. De leiders zijn geïnformeerd. We zijn weer benieuwd hoe ieder team dit invult. Met een wedstrijdverslag, een bijdrage van de spelers zelf, een voorstelrondje, met of zonder foto’s of nog op een andere manier. Er zijn nu al teams die wekelijks of in ieder geval regelmatig verslagen publiceren. Deze zijn altijd terug te lezen op de website bij https://www.vvzundert.nl/competitie/wedstrijden

Maar dit leuke verhaal van v.v. Zundert JO9-1 wilden we u niet onthouden. Kijk ook naar het plezier op de gezichten van de jongens en meisje..

JO9-1 Kampioen.

Waar het normaal gesproken aan het begin van een nieuw seizoen een beetje zoeken is voor zowel spelers als begeleiding, was hier dit seizoen geen sprake van. De klik was er vanaf het begin meteen. Spelers vinden elkaar gemakkelijk.

Dit zagen we direct terug in serieuze, maar zeker ook gezellige trainingen en de resultaten uit de wedstrijden. Soms werd er zelfs nogal gemakkelijk gewonnen. Dit resulteerde dan weleens in het gebrek aan concentratie in de tweede helft, waardoor een enkele wedstrijd nog net op het nippertje over de streep getrokken kon worden.

De laatste wedstrijd werd overigens vol overtuiging gewonnen, waardoor het feestje los kon barsten (zie foto's).

Een mooiere start van het seizoen hadden wij ons niet kunnen wensen!!

Vanaf nu gaan we ons voorbereiden op een zwaardere indeling, maar zeker ook op een leuk vervolg van het seizoen! Groeten de trotse trainers en leiders.