Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 1 april 2022, 8:00

Deze week aandacht voor de JO10-1 van v.v. Zundert in de rubriek “Jeugdteam in de spotlights. Een leuk, gezellig en strijdbaar team.

Hierbij willen we even aan u onze geweldige jongens en meiden voorstellen van: VV Zundert JO10-1JM

Het seizoen loopt helaas bijna ten einde maar desalniettemin verdienen ze zeker weten de beker voor hun inzet plezier en lach en traan van de wedstrijden waarvoor ze gestreden hebben. En dat zien we als leiders/trainers ook weer terug in de fanatieke opkomst bij trainingen en wedstrijden.

Onder leiding van het coach en trainers Trio Randy Marc en Jan en de vele fanatieke toeschouwers maken we elke zaterdag de tegenstanders moeilijk.

Even aan u voorstellen: Dames eerst:

Dieke: onze geweldige middenveldster die haar mannetje wel staat. Met haar geweldige rechtervoet heeft ze dan ook al meerdere doelpunten gemaakt waaronder hele mooie. Ze is niet bang om het duel aan te gaan en de bal te veroveren en met een één tweetje met Sara zijn ze een zeer gevaarlijk duo.

Sara: als toekomstige nummer 10 is ze overal wel te vinden op het veld, zowel aanvallend en verdedigend zet ze zich graag in voor het team en dat wordt weer beloont met de nodige doelpunten. Af en toe is ze ook nog keepster dus voor de trainers genoeg perspectief om op te stellen.

Finn: als Keeper en als spits doet hij altijd zijn best, kijkt graag naar de reacties van zijn trainers langs de zijlijn of wij het ook gezien hebben maar dan gaat het duimpje omhoog en is de glimlach al weer te zien. Maar hij is vooral een echte Penalty killer als we na de wedstrijd de penalty nemen.

Bram: onze rots in de verdediging, weinigen passeren hem of kunnen hem in de leuren leggen, schuwt niet om het duel aan te gaan en ja dat sommige tegenstanders daarna zand happen is voor hem geen bezwaar met zijn voorstopper Sam in de verdediging als de opstelling dat bepaald is het een gouden duo.

Sam: als verdediger en als middenvelder een speler die we hebben zien groeien dit seizoen, twee benig en vooral zijn linker is van onschatbare waarde gebleken. Dribbelt zonder moeite 1, 2 3 tegenstanders voorbij om zo een splijtende paas te geven of zelf te score, en daar zitten zeker beauty’s bij.

Damian: wat een spits is hij, kort aan de bal dribbelt hij door de verdediging van de tegenstander, hij heeft al heel veel spanning en sensatie gebracht bij de meegereisde supporters en de trainers maar vooral bij zijn ouders. Oei oei wat maakt hij de spanning om in te snijden. Maar hij pakt gelukkig zijn doelpuntjes mee.

Raff: onze dribbelaar in spé, aan inzet geen gebrek en ook hij pikt de nodige doelpuntjes mee. Is overal te vinden waar de bal is tot ergernis van de tegenstander(s). en als 2e keeper staat hij zijn mannetje al ligt zijn hart liever als veldspeler.