Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 3 februari 2023, 8:00

We starten weer op het de rubriek “Jeugdteam in de spotlights”. Na een korte winterstop laten we u wekelijks kennismaken met één van onze jeugdteams. Iedereen komt aan de beurt. Deze keer is het podium voor de JO8-1

Jeugdteam JO8-1 in de spotlight.

Zaterdag 28 Januari hebben we onze eerste wedstrijd na de winterstop gespeelt.

We speelden op ons eigen sportpark De Wildert.

Tegenstander was Unitas JO8-4 uit Etten-Leur

We begonnen de wedstrijd met 4 reserves; Edian, Siem, Tuur en Jip.

Tijn was ziek.

1e kwart:

Een aantal schitterende acties en GOALS van Scott, Danny en Liv zetten ons op een voorsprong.

Mede door het goede loopwerk van Aleksander, het sterk verdedigen van Jessy en het uitstekende keeperswerk van Boaz stonden wij met 3-2 voor.

2e kwart:

De wissels zijn erin gekomen. Door het goede samenspel en positief blijven hielden wij goed stand. Tijd voor een echte pauze.

Tussenstand 4-3

3e kwart;

We starten het 3e kwart vol goede moed. We knokten hard voor de bal. We maakten enkele mooie acties en werkten deze ook netjes af. Onze tegenstander liet ons ook niet los en zorgden voor goede weerstand.

Tussenstand 5-4

4e kwart;

Na enkele gemiste spelers die onwel werden tijdens de match maar alsnog trouw stonden te supporteren konden we de overwinning helaas niet halen. In de laatste spannende minute maakte Boaz nog een SUPER redding en eindigden we met gelijk spel.

Einstand 5-5

Wat hebben ze goed gespeeld en alles gegeven. Een team om TROTS op te zijn.

De technische staf Kirby en Remco (en onze trouwe aanhang)