Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 10 februari 2023, 8:00

Deze week in de rubriek “Jeugdteam in de spotlights” aandacht voor v.v. Zundert JO13-2. Een leuke kijk naar de afgelopen wedstrijd en een uitnodiging voor de volgende partij, morgen!

v.v. Zundert JO13-2

Unitas JO13-5 tegen Zundert JO13-2 door de ogen van Jordy.

Zaterdag 4 februari speelden we een uitwedstrijd tegen Unitas. We moesten al om 8.30 voetballen dus moesten we vroeg opstaan.

Het was lekker weer voor een leuke pot voetbal, maar het veld was wel heel nat.

De wedstrijd begon aanvallend van beide ploegen. De wedstrijd ging op en neer. Toch was het bij rust nog steeds 0-0.

De eerste goal werd na de rust gemaakt door Unitas. Zundert was nog aanvallender dan in de eerste helft. Gelukkig maakte Seppe in het laatste kwartier een goal waardoor het 1-1 stond. In de laatste minuut was er nog een corner voor Unitas maar die ging er gelukkig niet in. Aan beide zijden hadden ze een goede keeper op de doellijn staan waardoor er niet meer gescoord werd.

We hebben er alles aan gedaan om nog te winnen maar dat is helaas niet gelukt. Volgende week gaan we weer voor de overwinning.

Zaterdag 11 februari spelen we om 11.30 thuis tegen BSC, kom je ons dan aanmoedigen?