Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 17 februari 2023, 8:00

Deze week in de rubriek “Jeugdteams in de spotlights” aandacht voor v.v. Zundert JO10-2. De kleine, maar dappere strijders speelden een goede wedstrijd tegen Moerse Boys, maar gingen strijdend ten onder. Toch is het een leuk en gezellig team dat de schijnwerpers verdiend.

v.v. Zundert JO10-2

Zundert JO10-2 tegen Moerse Boys JO10-2.

De welbekende derby tegen Moerse Boys is altijd spannend en de wilskracht om te winnen is groot bij de spelers en coaches/trainers. De spelers zijn vooraf aangesproken/aangemoedigd in de kleedkamer en is de opstelling besproken. Om 10:15 uur is de wedstrijd begonnen onder leiding van de scheidsrechter Kira Roelands op het B-veld.

Met de opstelling Maher & Rares in de spits, Marko middenveld, Dieke & Renzo in de verdediging en Sara als keepster zijn we de wedstrijd begonnen. Met coaches Dieter, Jan en Richard aan de zijlijn worden de spelers aangemoedigd en gecoacht.

De wedstrijd gaat gelijk op tot na 5 minuten de Moerse Boys een doelpunt maken maar dit mocht de pret niet drukken. Nog geen twee minuten later wordt de gelijkmaker gemaakt door Maher en gaat Zundert op zoek naar de winst. Door een mooi overspel tussen de spitsen wordt gescoord en staan we voor met 2-1.

Na de tussentijdse pauze  worden de spelers gewisseld en komen nieuwe spits Yessin, middenvelder Saamih en Mees & Daan in de verdediging. De wedstrijd is weer fanatiek begonnen en keepster Sara speelt een geweldige wedstrijd maar helaas komt er een lang  afstandsschot van de Moerse Boys en wordt het 2-2.  In het heetst van de strijd raakt Mees gewond aan zijn gezicht door een bal en moet even naar de zijlijn om te herstellen.

Helaas is het niet gelukt om het bij gelijkspel te houden en heeft ons geweldige team verloren. De spelers en keepster hebben fantastisch gespeeld en het was weer genieten om ze te zien voetballen met zijn allen. Iedereen een fijne carnaval en vakantie gewenst en op naar de volgende wedstrijd van 4 Maart.