Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 24 februari 2023, 8:00

Jeugdteam in de spotlights

Deze week (?) is het de beurt aan v.v. Zundert/Wernhout MO17-1 in de rubriek “Jeugdteams in de spotlights”. Deze meiden kiezen voor een leuke invalshoek, zij zetten de vlagger in de spotlights. Een ondergewaardeerde, maar o zo belangrijke taak. De bescheiden meiden geven aan, al een aantal jaar in deze rubriek te hebben gestaan. En dat er geen nieuws te melden is, of tenminste, als er nieuws is melden zij dit altijd via het Instagram account van het team (wernhoutzundert.mo17). Check dit!

v.v. Zundert/Wernhout MO17-1

Afgelopen seizoenshelft is de MO17-1 gepromoveerd naar de 1ste klasse. En waar voorheen de leiders wisselden van vlagbeurt, hebben we vanaf nu een vaste vlaggen aan de haak weten te slaan! Graag stellen wij jullie voor aan Danny

Vertel ons eens wat over jouw favoriete club en voetbalverleden; Tsja daar is natuurlijk maar 1 antwoord op mogelijk en dat is vv Zundert. Sinds onze oudste zoon Tim begon met voetballen ben ikzelf ook lid van de club geworden. Met heel veel plezier kijk ik terug op het leider zijn van diverse elftallen van mijn kinderen. In principe ben ik bij iedere thuiswedstrijd van het eerste elftal aanwezig. Met wat vrienden voetbal kijken en dan lekker samen de 3e helft doen. Een idool heb ik niet echt qua voetballen.

Wat is volgens jou de kracht van de MO17-1;

De kracht van de MO17 is dat de meiden een team zijn, iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en ze vullen elkaar heel goed aan. Sinds de meiden samen voetballen staan ze na iedere competitie minimaal in de top 3, dus hopelijk gaan ze het in de voorjaarscompetitie ook weer goed doen, maar alle vertrouwen in de meiden. Heel fijn om te zien dat de samenwerking tussen Wernhout en Zundert zo goed gaat, het zijn 2 clubs die qua cultuur dicht bij elkaar liggen.

En waar kunnen zij zich nog op ontwikkelen; En ja waar de meiden in kunnen verbeteren? Samen juichen, dat doen ze nog iets te weinig, al wel beter dan in het begin, maar als ze scoren dan moeten ze samen juichen zo hoort dat! Maar voor de rest lekker zo blijven voetballen en onderling leuk hebben, dat is heel belangrijk!

Wat is jouw favoriete drankje in de kantine; klinkt ouderwets, maar voor mij een lekker tapbiertje, Hertog Jan van de tap. Lekker samen opdrinken in één van de mooiste kantines van Nederland.

Tot slot nog een woordje van Danny voor de meiden;

Succes meiden in de voorjaarscompetitie, samen zijn jullie tot veel in staat en kunnen jullie iedereen aan.