Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 7 april 2023, 8:00

Deze week in de rubriek “Jeugdteam in de spotlights” aandacht voor het meest enthousiaste en gepassioneerde team uit onze jeugdafdeling. Van iedere training en wedstrijd spat het plezier af. En dat door de goede begeleiding en leuke spelers en speelsters. Dus met recht aandacht voor “Voetbal op Maat”

Op 7 april 2018 was de eerste training van Voetbal op Maat bij V.V. Zundert een feit en dat betekend dat wij deze week 5 jaar actief zijn met ons team. En actief dat zijn we, nu meer als ooit te voren. Inmiddels telt ons team 12 actieve leden in de leeftijd van 9 tot 15 jaar en trainen wij wekelijks op de woensdag avond van 18.30 tot 19.30 vooraan op het B-veld. Daarnaast spelen wij gemiddeld om de week een competitie- of oefenwedstrijd, in onze wedstrijden spelen wij 8 tegen 8 op een half veld.

Na ruim 3 jaar trainen, bouwstenen leggen om een team de smeden zijn wij vorig jaar gestart met KNVB competitie voetbal en zijn wij knap op een tweede plaats geëindigd, momenteel staan we weer tweede en moeten we nog enkele wedstrijden spelen voor een goed resultaat dit jaar.

V.V. Zundert JG1 is een nieuwe maar geduchte tegenstander gebleken maar wel eentje die met een grote dosis respect en sportiviteit ten tonelen komt. Het is mooi om te horen dat teams die al 10+ jaren een JG team hebben ons waarderen en complimenteren over de strijd en sportiviteit van ons team maar ook over de coaching van onze staf en de positiviteit van onze ouders en bezoekers langs de lijn.

Thuis worden wij meestal gefloten door Stefan en dat is ook de tegenstander niet onopgemerkt gebleven, zij zijn altijd lovend over zijn optreden en het aanvoelen van de wedstrijd.

In de afgelopen 5 jaar hebben wij grote stappen mogen maken met het team en het belangrijkste is dat het een fijne plek is voor de kinderen en het klikt voor hun als team. Als stabiele staf staan wij er luchtig en laagdrempelig in en begeleiden wij de kinderen om er iedere week weer een feestje van te maken en daar genieten wij nog vollop van, die 5 jaar zijn echt voorbij gevlogen, "Time flies when you're having fun".

Oproep!

Binnenkort gaan wij weer flyeren om Maatjes te vinden in onze regio want er zijn zeer zeker nog veel meer jongens en meiden die het wellicht lastig vinden om bij een regulier sportteam aan te sluiten. Bij ons wel hun plekje kunnen vinden, gezond bewegen en onderdeel kunnen worden van het leukste speciaalste sportteam van Zundert en omstreken. Dus zie je de flyer voorbij komen schroom niet om hem te delen met die jongen of meid die je kent en die zeker eens met ons mee moet komen doen! Voor vragen kun je ook altijd mailen naar: voetbalopmaat@vvzundert.nl

Een rood-zwarte groet vanuit JG1 - Voetbal op Maat