Jubileum de zaken op een rijtje

donderdag 7 april 2022, 17:00

Je kan het niet gemist hebben, VV Zundert viert dit jaar haar 90-jarig jubileum! Via de verschillende kanalen word je de komende tijd op de hoogte gehouden van de activiteiten die je kunt verwachten, hieronder kort op een rijtje:

26 mei | Rood zwarte familiedag

Voor: Alle (rustende) leden en partners, broertjes, zusjes, rood zwarte harten - aanmelden vóór 22 april via https://vvzundert.pvdbcomputers.nl (opgeven geldt ook voor partners en broertjes en zusjes (als jeugdlid)

27 mei | 7x7 Damestoernooi

Voor: Aangemelde damesteams (meer informatie via socials van VVZundert dames

28 mei | Vol programma voor de jeugd

Koning voetbal + demo balkunstenaar (mini's, JO7-t/m JO11)

Jeugdclinic (JO12-J/MO15)

Miniveldtoernooi + BBQ (JO16-J/MO17 en gastteams)

3 juni | Receptie en Sponsoravonden

Voor: Genodigden (uitnodiging ontvangen)

4 juni | Diverse activiteiten

Rob Haest Walking football tournament + BBQ

Mini veldtoernoi voor JO19/MO19 en gastteams

Zundert stars - Oud NAC (Speciaal opgericht team met spelers uit verschillende senioren elftallen)

Feestavond (17+)

6 juni | Laatste thuiswedstrijd Zundert 1 - Steen 1 en Radio 538 Clubfeest

_________________________________________

Kortom; een volle week met fantastische activiteiten om ons 90-jarig jubileum goed te vieren, heb jij er ook al zin in?!

Heb je vragen over bepaalde activiteiten? Spreek een van de leden van de jubileumcommissie aan, of stuur een mailtje naar jubileum@vvzundert.nl

Promotie video