Jubileum Fabian Nelemans

woensdag 24 mei 2023, 18:00

Jubilaris Fabian Nelemans in het zonnetje gezet.

300 wedstrijden in Zundert 1.

Het ging hard met Fabian na z’n debuut in november 2010.  Net als z’n laatste wedstrijd, was het debuut ook in Schijf tegen de gelijknamige ploeg. In oktober 2018 stond hij op 200 wedstrijden en in september 2020 konden we hem huldigen voor 250 wedstrijden in het mooie Roodzwarte shirt.

Corona haalde de snelheid uit de viering van jubilea van de aanvoerder van v.v. Zundert. Ook miste de zelden geblesseerde Fabian dit seizoen een aantal wedstrijden door een kwetsuur aan z’n schouder. Maar nu is het toch echt zover. Fabian behoort tot het selecte gezelschap van driehonderd plussers!

Tijdens zijn debuut stond huidige teamgenoot Wim Kas in de basis en zat Thomas van Nederkassel op de bank. Zij werden recent ook gehuldigd, maar dan voor 250 wedstrijden.

Fabian is een echte teamspeler, die op meerdere plaatsen inzetbaar is. Zowel op het middenveld als in de voorhoede is zijn werkgebied. Maar tevens is hij niet te beroerd om de verdediging te ondersteunen als de situatie erom vraagt. Ook neemt hij z’n verantwoording door de penalty’s te nemen.

Fabian van harte gefeliciteerd, je bent als aanvoerder een voorbeeldige vertegenwoordiger van v.v. Zundert. Op naar het volgende jubileum! Met de behaalde nacompetitie komen er hopelijk dit jaar nog drie bij!

Voorzitter Sacha Gommers sprak mooie woorden over Fabian in het bijzijn van bestuurslid Technische Zaken en elftalleider en broer Yannick.