Jubileum Thomas van Nederkassel

maandag 21 september 2020, 17:00

200 wedstrijden voor Thomas van Nederkassel

Tegen GESTA speelde Thomas van Nederkassel zijn 200ste officiële wedstrijd in Zundert 1. Of beter gezegd keepte zijn 200ste wedstrijd in Zundert 1. Al sinds jaar-en-dag lezen vaste volgers van Zundert 1 bijna over zijn naam in de opstelling heen. Thomas is een zekerheidje in de line-up.

De lange man onder de lat heeft door de jaren heen regelmatig in de belangstelling van andere verenigingen gestaan, maar is de club waar hij in de jeugd gestart is altijd trouw gebleven. Met sommige spelers waarmee hij nu nog in het eerste staat, vormde hij een talentvolle lichting. Thomas is goed in 1-tegen-1 duels, heeft katachtige reflexen en durft ook uit z’n goal te komen. Ook is een strafschop keren hem niet vreemd. Al met al mogen we bij v.v. Zundert blij zijn met zo’n goede keeper.

Thomas draagt al jaren zijn kennis van het keepen over op de jeugd. Als sociaal bewogen clubman leert hij de jonge keepers de kneepjes van het vak. Hiermee stoomt hij z’n toekomstige concurrenten en mogelijk opvolgers klaar.

Zo is Thomas niet alleen op zondag op het sportpark actief, maar naast de groepstrainingen op dinsdag en donderdag, krijgt hij vrijdag zelf keeperstraining. En geeft hij donderdag keeperstraining. Kortom deze sportieve atleet van 28 kan nog jaren mee. Thomas van harte gefeliciteerd en nog vele clean sheets toegewenst!