Klusdag op sportpark de Wildert

zaterdag 27 juni 2020, 10:00

8 augustus: Klusdag op sportpark de WIldert

De nieuwe accommodatiecommissie wil het komende seizoen goed van start gaan. Hiervoor organiseren zij de eerste klusdag van v.v. Zundert.

In het clublied wordt al bezongen dat op de muren staat “Wij moeten bouwen”. Dit hebben we gedaan de afgelopen decennia. Met als resultaat een schitterend sportpark. Een gezellige kantine, prima kleedlokalen en een mooie tribune. Maar na bouwen, komt onderhouden. En dat gaan we zaterdag 8 augustus doen. Hopelijk met jouw hulp! En die van vele anderen leden en vrijwilligers.

Op 15 augustus start de jeugd met het nieuwe seizoen. Dan moet de accommodatie er schoon en verzorgd bij liggen. Voorheen werd deze klus geklaard voor de wedstrijd tegen NAC. Die gaat helaas niet door.

Onder het motto “vele handen maken licht werk” organiseert onze nieuwe accommodatiecommissie deze klusdag. Er is voor iedereen wat te doen; er zijn diverse klussen.

Dus noteer deze datum in je agenda. En geef je op via info@vvzundert.nl En maak ook je handige vrienden enthousiast!

Tevens maken we gelijk van de gelegenheid gebruik om de leden van de accommodatiecommissie met de bijbehorende expertisegebieden aan u voor te stellen.

Martin van Erk en André van Gurp: gebouwenbeheer

Hans Antens: openbare ruimte (parkeren, bestrating, verlichting, enz.)

Jos Wouters: de sportvelden (tevens consul)

Hans Damen: materialen

Bas Bastiaenen: dagelijks beheer (terreinknechttaken en coördinatieregeling)

Fred Verheijen, voorzitter/ bestuurslid Accommodatie en materialen.

Dus noteer deze datum in je agenda en geef je op, het liefst met een paar vrienden of vriendinnen. Alle leeftijden zijn welkom. Vele handen maken licht werk!