Laatste training jongste jeugd

donderdag 27 mei 2021, 8:00

Selectie verzorgt laatste training

Traditioneel verzorgt de selectie onder leiding van hoofdtrainer Jack Sweres de laatste training van het seizoen voor de jongste jeugd. Altijd een groot feest. Erg mooi om de interactie tussen de selectiespelers en de jeugd te zien. Je vraagt je soms af wie er het meeste plezier in heeft. Echt genieten. Er zijn ook altijd voldoende vrijwilligers om dit vorm te geven. Dat tekent de betrokkenheid bij de vereniging.

Gisteren was het dus weer zover. Er waren verschillende uitdagende oefeningen uitgezet, waarin gedribbeld, geschoten en geslalomd werd. Ook werden er natuurlijk partijtjes afgewerkt.

Ruim anderhalf uur voetbalplezier werd afgesloten met een heus voetbaldiploma. V.V. Zundert heeft er weer een groot aantal VOETBALKANJERS bij.