Laatste training van het seizoen

dinsdag 21 mei 2019, 20:00

Einde jeugdtrainingen

De gemeente Zundert is voornemens om maandag 27 mei te starten met het jaarlijkse onderhoud aan de voetbalvelden. De (jeugd)teams mogen vanaf deze datum niet meer op de velden voor trainingen en wedstrijden.

Een uitzondering wordt gemaakt voor de teams die nacompetitie spelen en/of nog in de beker actief zijn. Op dit moment is dit met name voor Zundert 1  en 2 nog onduidelijk. Voor dit elftal blijft één veld beschikbaar voor trainingen en wedstrijden.

Voor de meeste teams staan 25-26 mei de laatste wedstrijden op het programma.Voor toernooien kan dus niet meer op de velden getraind worden. Trainers zijn vrij om een alternatieve training te organiseren. Informeer bij je eigen train(st)ers, naar de datum van de laatste training van jouw team.