Make-over entree sportpark de Wildert

zondag 20 oktober 2019, 11:30

Make-over entree sportpark de Wildert

Stanneke heet bezoekers welkom vanaf het parkeerterrein.

Sportpark de Wildert is echt een visitekaartje voor de gemeente Zundert, dat zich als boomkwekersdorp afficheert. Een schitterend sportpark met veel groen. Ook de entreepoort is fraai. Echter al deze pracht ligt ver uit het zicht van de Wildertsedijk. Slechts een oud doeltje met de tekst V.V. Zundert geeft een duidelijke hint naar de thuisvereniging van het complex.

Op het parkeerterrein staat ook een container met materialen van de Activiteiten Commissie. Dit roestige voorwerp ontsiert het aanzicht. Deze container werd altijd goed beheerd door de helaas overleden André Franken namens de Activiteiten Commissie. Tijdens de gesprekken over de geliefde André, kwam de container regelmatig ter sprake en hoe hij steeds met spullen in de weer was. Maar ook hoe lelijk dat ding was. Hieruit ontstond het idee om de container te pimpen. Zo gezegd, zo gedaan. Met Barry van Dijck, vader van de jeugdspelers Medde en Guus, werd een creatieveling gevonden, die dit klusje op zich wilde nemen.

Het resultaat is schitterend, Stanneke lacht je van ver af al tegemoet en heet je welkom. En over welke club hier nu speelt, bestaat ook geen enkele onduidelijkheid meer.