Materialen ingeleverd in afwachting voor komend seizoen

zondag 17 mei 2020, 14:00

Materialen ingeleverd in afwachting voor komend seizoen

Normaal zouden we nu aan het rekenen zijn. Welk resultaat hebben we volgende week nodig in de laatste wedstrijd van het jeugdseizoen. En op welke positie belanden we dan? Of in het meest gunstige geval, waren we nu nog aan het bijkomen van een kampioensviering! Of deze minimaal aan het voorbereiden voor volgende week.

Niets van dit. Door het corona virus ligt de competitie al weken stil. En moeten we afwachten wanneer het volgende seizoen van start gaat. Gelukkig kunnen we wel trainen. Dat is tenminste iets.

En gezien de opkomst van de mini’s tot de JO19 en MO19. Van de selectie tot Voetbal op Maat. Van de dames tot de mannen van Walking voetbal. En zelfs bij de trainingsbeesten van de overige senioren is dit zeer gewenst in deze periode van de intelligente lockdown. We hebben massaal behoefte aan voetbal! Hopelijk vertaalt dit gemis zich ook in een enorm aantal vrijwilligers dat wil helpen om ook volgend seizoen weer fijn te kunnen sporten.

Gisteren konden dus eerder dan gepland de tassen met shirts, trainingspakken, coachjassen, polo’s etc. ingeleverd worden. Astrid en Jacqueline waren hier druk mee om alles te registreren. Zo kunnen de spullen weer nagekeken worden en compleet gemaakt worden voor het volgende seizoen. Hopelijk kunnen we de mooie shirts van de hoofdsponsor van onze jeugd Autotaalglas Breda weer met trots dragen op de velden in de omgeving.

De tassen met shirts staan netjes te wachten tot ze volgend jaar weer gedragen kunnen worden. Wachten op betere tijden. Net als het ingelijste shirt dat in de wachtruimte bij Autotaalglas hangt, waar je op je gemak kunt wachten tot betere tijden voor je autoruit.