Met de bus naar Clinge

maandag 24 oktober 2022, 15:30

Met de bus naar v.v. Clinge – v.v. Zundert

De derde uitwedstrijd betekent de derde reis naar Zeeuws Vlaanderen. Dus gebruiken we de bus. Hierna zitten we op de helft van de reizen naar Zeeuws – Vlaanderen dit seizoen. Deze wedstrijd moet Zundert zien aan te haken bij de top. Tegen de hekkensluiter zou dit mogelijk moeten zijn. Maar de bal is rond, dus kom het met eigen ogen aanschouwen!

Aanstaande zondag 30 oktober speelt Zundert 1 de uitwedstrijd tegen Clinge. Supporters die onze jongens willen supporteren kunnen met de bus mee naar Hulst. Het vertrek staat gepland om 11:45 uur. De terugreis is rond 17:00 uur.

Kom Zundert aanmoedigen in Zeeuws Vlaanderen!

Aanmelden kan via corne@vvzundert.nl

De reis is voor leden en niet-leden. We hebben een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, wie het eerst komt, die het eerst maalt.