Met de bus naar Dordrecht

vrijdag 10 juni 2022, 15:00

Met de bus naar Dordrecht

Een keer niet naar Zeeuws Vlaanderen, maar omhoog, net boven de sloot naar Dordrecht. Daar gaat Zundert 2 de eerste finale in de play-offs voor promotie spelen.

Aanstaande zondag speelt Zundert 2 de uitwedstrijd tegen Dubbeldam 2. Supporters die onze jongens willen supporteren kunnen met de bus mee naar Dordrecht. Het vertrek staat gepland om 9.30 uur. De terugreis is rond 14:30 uur.

Kom Zundert 2 aanmoedigen in Dordrecht!

Aanmelden kan via corne@vvzundert.nl

De reis is voor leden en niet-leden.  En we hebben een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Het parcours naar promotie loopt als volgt:

1.      Zondag 12 juni uit tegen nummer 11 uit de 1ste klasse Dubbeldam 2. De winnaar gaat naar de finale.

2.      In finale die over 2 wedstrijden gaat treft Zundert 2 bij winst de winnaar RCD 2 - Zwaluw VFC 2.

3.      Racing Club Dordrecht 2 is net onder Dubbeldam 2 als 12e geëindigd. Zwaluw VFC 2 net als Zundert 2 op de derde positie in de tweede klasse. Zwaluw VFC komt uit Vught.

4.      De eventuele thuiswedstrijd in finale zal in overleg worden vastgesteld op 14, 15 of 16 juni.

5.      De beslissing valt dan in een uitwedstrijd op zondag 19 juni. Meer informatie volgt.