Met de bus naar Sint Jansteen

maandag 27 november 2023, 10:00

Met de bus naar Sint Jansteen

Aanstaande zondag 3 december speelt Zundert 1 de uitwedstrijd tegen Steen in Sint Jansteen.

Alweer de derde van vier reizen naar Zeeuws Vlaanderen. Komende zondag staat dus de wedstrijd tegen Steen op het programma. De aftrap is vervroegd naar 14.00 uur.

Onze mannen kunnen de ondersteuning van de Roodzwarte supporters goed gebruiken. Twee weken geleden richting Hulst zat de bus bijna vol. Hopelijk hebben we ook deze reis weer veel supporters. Ons tweede speelt voorafgaande aan dit duel ook tegen Steen, dus ook daar kunnen de supporters een stukje van meepakken.

Supporters die onze jongens willen ondersteunen kunnen met de bus mee naar Sint Jansteen. Het vertrek staat gepland om 11.30 uur. De terugreis is rond 17:30 uur.

Kom Zundert aanmoedigen in Zeeuws Vlaanderen!

Aanmelden kan via corne@vvzundert.nl

De reis is voor leden en niet-leden.