Met de bus naar Terneuzen

zondag 19 januari 2020, 17:00

Met de bus naar Terneuzen

Met de bus naar Terneuzen – Zundert

Na de dikke 7-1 overwinning op MOC'17 staat er een lastig karwei op het programma. Een uitwedstrijd in en tegen Terneuzen. Zowel op de ranglijst van de reguliere competitie als in de tweede periode draait Terneuzen bovenin mee. Sterker nog Terneuzen staat voorlopig aan kop in de strijd om de twee periode. Twee eerdere bezoeken dit jaar aan Zeeuws Vlaanderen leverden maar 1 punt op. Onze mannen kunnen dus wel wat support van de Roodzwarte supporters gebruiken!

Aanstaande zondag 26 januari speelt Zundert 1 de uitwedstrijd tegen v.v. Terneuzen in de gelijknamige stad. Supporters die onze jongens willen supporteren kunnen met de bus mee naar Terneuzen. Het vertrek staat gepland om 11:45 uur. De terugreis is rond 17:00 uur.

Kom Zundert aanmoedigen in het verre Zeeuws Vlaanderen!

Aanmelden kan via corne@vvzundert.nl

De reis is voor leden en niet-leden