Met de bus naar Terneuzen

maandag 20 maart 2023, 18:00

Met de bus naar Terneuzen

Met de bus naar Terneuzen – Zundert

Dit seizoen mochten we zes keer naar Zeeuws Vlaanderen. Komende zondag staat alweer de laatste bus dag gepland. Koploper Terneuzen is in eigen stad de gastheer.

Onze mannen kunnen de ondersteuning van de Roodzwarte supporters goed gebruiken om nog iets te maken van de derde periode.

Aanstaande zondag 26 maart speelt Zundert 1 de uitwedstrijd tegen v.v. Terneuzen in Terneuzen. Supporters die onze jongens willen supporteren kunnen met de bus mee naar Terneuzen. Het vertrek staat gepland om 11:30 uur. De terugreis is rond 17:30 uur.

Kom Zundert aanmoedigen in Zeeuws Vlaanderen!

Aanmelden kan via corne@vvzundert.nl Normaal is er bijna altijd wel een stoeltje vrij, maar omdat enkele jeugdteams deze keer meereizen, zijn er nog maar een beperkt aantal stoelen beschikbaar.

De reis is voor leden en niet-leden.