Nieuwe teamtassen voor de jeugd

zondag 22 september 2019, 20:00

Handelskwekerij Nouws sponsort nieuwe teamtassen jeugd v.v. Zundert

Ruim je tas op! Stop je spullen alvast in je tas! De tas is een veel terugkerend onderwerp van gesprek in menig voetbalgezin. Zo ook bij de jeugdleden van v.v. Zundert.

Maar dé tas, is natuurlijk de tas waarin de tenues zitten. Iedere zaterdag is het weer spannend of dé tas mee terug genomen wordt door degene met de wasbeurt! Dit zullen veel verenigingen herkennen. Met één verschil, wij hebben de beste, mooiste en meest handige tassen van iedereen. En dat met dank aan sponsor Handelskwekerij Nouws voor deze stevige, ruime en mooie teamtassen. Echt een top tas!

Bas van Overveld van Handelskwekerij Nouws overhandigde afgelopen zaterdag de nieuwe tassen, waarna de tenues snel werden overgeheveld naar deze mooi tas. Op de foto naast Bas, namens v.v. Zundert Jacqueline Backx en Ludwig van de Wouw.

Zoals de naam al zegt levert Handelskwekerij Nouws vooral aan de handel, zoals tuincentra. En heeft een mooi en breed assortiment. “Particulieren profiteren daar van, want we hebben vanwege de handel een breed assortiment. Verse planten, uit eigen kwekerij en altijd voldoende voorraad.” Sinds dit jaar kunt u bij Nouws ook terecht voor tuinontwerp en –aanleg. Bas, die is opgeleid als tuinarchitect, kan advies geven over inrichting of een beplantingsplan. Uiteraard kunnen ook de planten geleverd worden.

Handelskwekerij Nouws, Achterste Schaapsdijk 1a, 076-5972996, info@handelskwekerijnouws.nl, www.handelskwekerijnouws.nl, Facebook.com/handelskwekerij.nouws