Nieuwjaarsborrel

zaterdag 28 december 2019, 9:00

Nieuwjaarsborrel zondag 12 januari

Zondag 12 januari wordt, voor alle leden en ‘ouders van jeugdleden’, vrijwilligers, sponsors, supporters en partners in de kantine de nieuwjaarsborrel gehouden.

Het afgelopen jaar is organisatorisch beter verlopen, dan de sportieve prestaties. Gelukkig heeft Zundert 1 de smaak van de overwinning in de derde klasse al weer regelmatig mogen proeven.

Mooie uniforme kleding voor de jeugdtrainers en leiders, een gezamenlijke slotdag voor de jeugd, vernieuwende kantine-activiteiten en vele leuke trainingen, wedstrijden en activiteiten maken 2019 een jaar om niet snel te vergeten.

Om dit jaar af te sluiten en vooral om het nieuwe jaar in te luiden organiseert V.V. Zundert een nieuwjaarsborrel. Bij deze willen we u en uw partner dan ook van harte uitnodigen om samen met ons het glas te heffen en te proosten op een nieuw sportief en hopelijk succesvol jaar. Een noviteit voor deze nieuwjaarsborrel is dat Zundert 1 deze ochtend om 11.00 uur een oefenwedstrijd tegen Beek Vooruit speelt. De damesselectie keert deze middag terug van het trainingskamp ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft en zal ook aanwezig zijn op de nieuwjaarsborrel. De nieuwjaarsborrel is van 14.00 uur tot 18.00 uur. Alle aanwezig zullen enkele consumptiebonnen ontvangen. De overige drankjes zullen tegen het “donderdagavond = clubavond”- tarief van €1,50 verkrijgbaar zijn.

Aanmelden is niet nodig, wij hopen u zondag 12 januari te mogen ontmoeten in de kantine. Met sportieve groet, bestuur VV Zundert