Nieuwjaarslunch 7 januari

dinsdag 9 januari 2024, 23:00

Gezellige Nieuwjaarslunch

Op donderdag 28 december zat de kantine nog vol met deelnemers aan de voetbalquiz en op zondag 6 januari openden bijna 100 leden van v.v. Zundert het nieuwe (voetbal)jaar.

Intussen had buiten de kantine ook nog het Dré Franken zaalvoetbaltoernooi plaatsgevonden. En was de selectie op trainingskamp geweest. Kortom ook als de competitie stil ligt, gaan de activiteiten bij v.v. Zundert onverminderd door.

Voor de lunch richtte voorzitter Sacha Gommers enkele woorden tot zijn gehoor. De strekking luidde dat we een mooi jaar achter de rug hebben én dat we hopelijk ook weer een fijn jaar tegemoet gaan. Waarbij gezelligheid, vriendschap, resultaten en vooral een goede gezondheid belangrijk zijn.

Ook was er, niet voor het eerst, een dringende oproep om als vrijwilliger mee te helpen om alle taken en verantwoordelijkheden binnen de club te kunnen blijven realiseren. Zowel uitvoerende taken, maar zeker ook bestuurlijke. Vervolgens stond Sacha nog kort stil bij de deplorabele staat van de velden en alle bijbehorende acties die wij richting de gemeente en leveranciers nemen om tot verbetering te komen.

Daarna werd het buffet geopend en kon er gezellig worden bijgekletst. De mannen van de selectie hadden kleine oogjes na het intensieve trainingskamp, maar hielden knap stand. En op deze manier werd het voetbaljaar 2024 ingeluid met een toast. HUP ZUNDERT!