Nieuwjaarslunch 8 januari

zondag 25 december 2022, 11:00

Nieuwjaarslunch zondag 8 januari

Zondag 8 januari wordt, voor alle leden en ‘ouders van jeugdleden’, vrijwilligers, sponsors, supporters en partners in de kantine de nieuwjaar lunch gehouden. Een noviteit voor v.v. Zundert.

Het afgelopen jaar was wederom een bewogen jaar. Gestart in een lockdown, via een geweldig jubileumfeest, nu in een stabiele situatie, waarin we met onze vrijwilligers weer druk bezig zijn met allerlei activiteiten voor de leden en verbetering van onze accommodatie en organisatie. En vooral wekelijks weer lekker voetballen zonder COVID-19-beperkingen. Maar bovenal een jaar dat de boeken ingaat als een succesvol verlopen jubileumjaar.

Om dit jaar af te sluiten en vooral om het nieuwe jaar in te luiden organiseert V.V. Zundert een nieuwjaar lunch. Een lunch die we soepel zullen laten overgaan in een “liquid lunch”. Bij deze willen we u en uw partner dan ook van harte uitnodigen om samen met ons het glas te heffen en te proosten op een nieuw sportief en hopelijk succesvol jaar.

De nieuwjaarslunch is van 13.00 uur tot 18.00 uur. De kosten voor de lunch bedragen €5,00 per persoon. Alle aanwezig zullen enkele consumptiebonnen ontvangen. De overige drankjes zullen tegen het “donderdagavond = clubavond”- tarief van €1,70 verkrijgbaar zijn.

Als u mee wil lunchen, dan kunt u zich aanmelden via deze link.

Om de Nieuwjaarslunch goed te kunnen organiseren vragen wij om uzelf vóór 25 december 2022 op te geven door op de bovenstaande link te klikken

Let op! Voor iedere deelnemer die u opgeeft dient u apart de gegevens in te vullen.

Wij hopen u zondag 8 januari te mogen ontmoeten in de kantine.

Met sportieve groet, bestuur VV Zundert