Nieuwsbrief jeugd online

woensdag 1 juli 2020, 18:00

Voorlopige teamindeling jeugd bekend

Het seizoen 2019-2020 ligt alweer even achter ons. Een seizoen dat ons lang bij zal blijven. Voor het eerst in de naoorlogse geschiedenis werd het seizoen niet afgemaakt. Door de maatregelen om het Corona virus onder controle te krijgen, was voetballen verboden. Daarvoor gooiden de staat van de velden en codes oranje i.v.m. heftige stormen regelmatig roet in het eten. En hoewel we met veel plezier nog wat hebben kunnen trainen aan het einde, was het toch anders dan normaal. Maar tot dat de stekker er uit getrokken werd liep het lekker met de meeste teams.

Door de krappe samenstelling hebben teams elkaar regelmatig uit de brand moeten helpen. Lastig voor de leiders, maar vaak extra leuk voor de kinderen, die tweemaal mochten voetballen. Dat is toch wat ze het liefste doen.

De jeugdcommissie is de laatste weken druk doende geweest om de organisatie en de teamindelingen voor het komende seizoen 2020-2021 neer te zetten. Een ingewikkelde en moeilijke klus die door de coördinatoren en trainers met grote zorgvuldigheid is aangepakt. Er zijn keuze gemaakt in het belang van de vereniging en alle leden. Dit alles in overleg met de betrokken partijen. De jeugdcommissie gaat er dan ook van uit dat de opdracht deze keer toch weer goed gelukt is. De uitkomsten staan in de nieuwsbrief met de voorlopige indeling.

Voor de begeleiding zijn nog wel enkele vacatures, dus wil je, je inzetten voor de clubs of ken je iemand die dat zou willen? Maak dit kenbaar bij de coördinator van de betreffende leeftijdscategorie.

Let op wijzigingen kunnen worden aangebracht in bijvoorbeeld tijden of contactgegevens of na het invullen van vacatures. De versie op de site is de meest actuele versie.

De nieuwsbrief is te vinden onder [clubinfo] → [nieuwsbrieven] of via onderstaande link.

Nieuwsbrief jeugd seizoen 2020-2021