Nieuwsbrief jeugd online

vrijdag 25 juni 2021, 18:00

Voorlopige teamindeling jeugd bekend

Het seizoen 2020-2021 ligt alweer even achter ons. Een tweede seizoen dat we niet met competitiewedstrijden hebben kunnen afmaken. De jeugdcommissie en de activiteitencommissie hebben getracht een zo goed mogelijke invulling te geven aan de lege zaterdagen. Dat is gelukt met een gevarieerd programma. Mede dankzij de jeugdtrainers, leiders, maar ook zeker spelers en ouders. Nogmaals dank hiervoor.

We hopen na de zomervakantie weer aan een echt seizoen te kunnen beginnen. En dit ook af te kunnen maken! We bestaan 90 jaar en dat zal ook gevierd worden. De eerste training staat midden in de schoolvakantie gepland op zaterdag 21 augustus. Dit en andere informatie is gebundeld in de nieuwsbrief. Aanvullende informatie zal volgen via de leiders van het elftal.

De jeugdcommissie is de laatste weken druk doende geweest om de organisatie en de teamindelingen voor het komende seizoen 2021-2022 neer te zetten. Een ingewikkelde en moeilijke klus die door de coördinatoren en trainers met grote zorgvuldigheid is aangepakt. Er zijn keuze gemaakt in het belang van de vereniging en alle leden. Dit alles in overleg met de betrokken partijen. De jeugdcommissie gaat er dan ook van uit dat de opdracht deze keer ook weer goed gelukt is. De uitkomsten staan in de nieuwsbrief met de voorlopige indeling.

Voor de begeleiding zijn nog wel enkele vacatures, dus wil je, je inzetten voor de clubs of ken je iemand die dat zou willen? Maak dit kenbaar bij de coördinator van de betreffende leeftijdscategorie.

Let op wijzigingen kunnen worden aangebracht in bijvoorbeeld tijden of contactgegevens of na het invullen van vacatures. De versie op de site is de meest actuele versie.

De nieuwsbrief is te vinden onder [clubinfo] → [nieuwsbrieven] of via onderstaande link.

Klik hier voor de nieuwsbrief