Officiële v.v. Zundert kleding bestellen

zaterdag 19 november 2022, 8:30

Officiële kleding v.v. Zundert bestellen

V.V. Zundert sport- en vrijetijdskleding met toegevoegd assortiment!

Al een aantal jaar bieden wij onze leden aan om tegen een scherpe prijs, kwalitatief goede trainingspakken en sweaters aan te schaffen. Vooral onder de jeugd worden deze gretig besteld. Op en rond de wedstrijden zie je dan ook het grootste deel van onze jeugdspelers in deze outfits. Zowel bij de eigen wedstrijden als bij de wedstrijden van Zundert 1. Dat ziet er goed en uniform uit!

Maar ook in de vrije tijd worden deze vaak gedragen. Ze zitten lekker en wassen en drogen makkelijk. Ook onder de senioren zien we een opmars in bestellingen.

We hebben nu voor Sint een drietal aanbiedingen. Maar bezoek de webshop voor het volledige aanbod. Naast broeken, jacks, polo’s zijn er ook handschoenen, tassen en zelfs babyrompertjes verkrijgbaar. De kleding wordt thuisbezorgd. Bezorgkosten zullen ook vooraf in rekening worden gebracht. De bezorgkosten bedragen € 4,95 bij een bestelling onder de €100,00. De sokken blijven zonder verzendkosten verkrijgbaar in de kantine.

De prijzen van de Sint aanbiedingen:

Trainingsjack (met korte rits) met v.v. Zundert logo: € 33,20

Trainingsjack (met lange rits) met v.v. Zundert logo: € 46,75

Winterjas met v.v. Zundert logo: € 83,15

De meeste artikelen zijn te personaliseren door het laten aanbrengen van initialen.

Via een link op de homepage komt u op de bestelsite.

BESTEL HIER!