Officiële kleding v.v. Zundert bestellen

woensdag 7 augustus 2019, 19:00

Officiële kleding v.v. Zundert bestellen

V.V. Zundert sport- en vrijetijdskleding in een nieuw jasje!

Al een aantal jaar bieden wij onze leden aan om tegen een scherpe prijs, kwalitatief goede trainingspakken en sweaters aan te schaffen. Vooral onder de jeugd worden deze gretig besteld. Op en rond de wedstrijden zie je dan ook het grootste deel van onze jeugdspelers in deze outfits. Zowel bij de eigen wedstrijden als bij de wedstrijden van Zundert 1. Dat ziet er goed en uniform uit!

Maar ook in de vrije tijd worden deze vaak gedragen. Ze zitten lekker en wassen en drogen makkelijk. Ook onder de senioren zien we een opmars in bestellingen.

Het is weer een tijdje geleden dat we een pas-sessie hebben georganiseerd. De reden is dat we achter de schermen bezig zijn geweest een leverancier te vinden die een goede prijs-kwaliteit verhouding kan leveren, snel kan leveren en ook bestellingen van losse stuks in behandeling neemt. Tenslotte wilden we dat dit ook op een eenvoudige manier via onze website te bestellen is.

Eind december 2018 hebben we voor het eerst een pas- en bestelsessie met de kleding van de nieuwe leverancier, Macron, gehouden. De reacties en bestellingen waren overdonderend.

Nu is het zover dat we ook de website in de lucht hebben, zodat u, vanuit de luie stoel op het door u gekozen moment de officiële v.v. Zundert kleding kunt bestellen. De kleding wordt thuisbezorgd. Bezorgkosten zullen ook vooraf in rekening worden gebracht. De bezorgkosten bedragen € 4,95 bij een bestelling onder de €100,00. De sokken blijven zonder verzendkosten verkrijgbaar in de kantine.

De prijzen:

Trainingsshirt met v.v. Zundert logo: € 19,85

Polo met v.v. Zundert logo: € 25,95

Trainingsjack met v.v. Zundert logo: € 39,95

Trainingstop met v.v. Zundert log € 28,50

Trainingsbroek (afhankelijk van model): € 26,95 of € 28,50

Wedstrijdsokken v.v. Zundert € 8,95

(Alle maten, geen onderscheid junior / senior)

Via een link op de homepage komt u op de bestelsite.