Op reis met de JO19-1

woensdag 12 april 2023, 17:00

Op 20 maart schreven we over de laatste busreis van het seizoen naar Zeeuws Vlaanderen. Dit bleek buiten de JO19-1 gerekend.

v.v. Zundert JO19-1 is doorgedrongen tot de kwartfinale van de beker. HVV’24 is op woensdag 19 april de tegenstander. De wedstrijd start om 20.00 uur.

De bus vertrekt om 17.15 uur en zal uiterlijk 22.45 aan de terugreis beginnen.

HVV’24-Zundert, DESK-Haarsteeg, Nieuw-Lekkerland-GJS en RKKSV-RKSV Heeze is het volledige programma van de kwartfinale.

Het team en staff gaan met de bus en de supporters mogen mee. Er zal deze keer een kleine bijdrage worden gevraagd om mee te reizen. Hoe meer supporters er mee gaan, hoe goedkoper de reis.

Aanmelden kan tot en met maandag 17 april bij corne@vvzundert.nl Let op er zijn al best wat aanmeldingen van ouders en familieleden, dus vol=vol.