Oud Kampioenen Zundert vs Zundert Stars

dinsdag 17 mei 2022, 17:00

Zundert Stars – Oud Zundert Kampioenen

Jong geleerd is oud gedaan.

Wijziging in het programma. De wedstrijd Oud NAC tegen de Zundert Stars wordt omgezet in een duel tussen Oud Zundert Kampioenen en de Zundert Stars. Misschien nog wel leuker, maar wellicht een teleurstelling voor degene die zich verheugd hadden op een weerzien met Bredase sterren van weleer.

Laten we niet alle stappen achter deze aanpassing opsommen, maar de bestuurlijke onduidelijkheid bij NAC Breda werkt blijkbaar door in alle geledingen, tot aan Oud NAC aan toe. Een dubbele boeking staat een treffen tegen Zundert in de weg. Want twee wedstrijden op één dag is echt te veel voor deze spelers.

Maar waar jong geleerd, oud gedaan bij NAC dan wellicht niet het beste naar boven haalt, ligt dat bij v.v. Zundert toch wel anders. Daarom hebben we gekozen voor een wedstrijd tussen oud-spelers van Zundert 1 en Zundert VR1 tegen een mix van Zundert uit onze huidige senioren elftallen. Ook hier een mix van dames en heren. Nostalgie van eigen bodem. En hier zullen ook illustere namen de voetbalkicksen weer eens onder bieden. De line-up houden we nog even geheim, maar er zitten echte pareltjes tussen. Spektakel gegarandeerd!

Dus kom zaterdag 4 juni genieten van een leuke onderlinge wedstrijd en daarna ervaren wat deze spelers nog meer jong geleerd hebben en nog steeds kunnen op de aansluitende feestavond! We trappen af om 18.00 uur!