Oud-voorzitter en erelid Cees Havermans overleden

dinsdag 20 oktober 2020, 18:00

Uitvaart en erehaag Cees Havermans

Helaas is afgelopen maandag ex-voorzitter, gewaardeerd en graag gezien erelid van de Roodzwarte familie ons ontvallen. Na jaren van strijd tegen een ongeneeslijke ziekte is Cees Havermans overleden. Zaterdag is de uitvaart. Natuurlijk ook met aangepaste maatregelen. Om Cees een laatste eer te bewijzen zal hij nog worden rondgereden door Zundert langs het sportpark en een aantal horeca gelegenheden. Hier genoot Cees van biljart, voetbal en goed gezelschap.

Samen met de biljartvereniging willen wij hem een laatste eer bewijzen. We vragen dan ook zoveel mogelijk leden, vrijwilligers en supporters om in een Roodzwart shirt of met een Roodzwarte sjaal naar de Molenstraat te komen om 10.45. Zodat we tussen de T-splitsing Eikenlaan / Molenstraat tot de bocht naar de Wildertsedijk een erehaag kunnen maken om Cees een laatste groet te geven. Natuurlijk met in achtneming van anderhalve meter afstand.

v.v. Zundert wenst Anita, Suus en Moh, Niek en Fleur, familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte met dit grote verlies.