Overlijden Monika Damen - Meyerdierks

woensdag 17 mei 2023, 18:00

Overlijden Monika Damen - Meyerdierks

Wederom verliezen we een dierbaar persoon uit onze Roodzwarte familie. Monika heeft afgelopen maandag de ongelijke strijd tegen een vreselijke ziekte verloren. Lang heeft zij gestreden, maar deze wedstrijd was niet te winnen.

Met Monika verliezen we een warme, betrokken en geïnteresseerde vrouw. Een vrouw waar we altijd een beroep op konden doen. Jarenlang was zij actief in de kantinecommissie en activiteitencommissie. Daarnaast was zij in de kantine jarenlang een van de gastvrouwen achter de bar. Niet voor niets werd zij in 1998-1999 uitgeroepen tot verenigingsvrouw van v.v. Zundert. Het doet de vereniging heel veel pijn dat zij ons al zo vroeg ontvallen is.

Monika komt uit een familie die heel wat uurtjes op sportpark de Wildert heeft doorgebracht. Niels speelde vele jaren bij v.v. Zundert en doet dat nu weer. En Kees stak en steekt ontelbare uren in het verzorgen van het sportpark en de velden. Ook allemaal met steun van Monika.

Wij wensen Kees, Niels & Mandy, Leonie & Alberto en de kleinkinderen veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.