Pannenkoekenhuis Koeckers schenkt waterkoker de luxe

dinsdag 24 november 2020, 17:00

Pannenkoekenhuis Koeckers schenkt waterkoker de luxe

Een warm bakje thee in de rust. Het klinkt zo simpel. Maar als er meerdere thuiswedstrijden tegelijk gespeeld worden een behoorlijke taak voor onze vrijwilligers. Een paar grote ketels, die lange tijd op het gas moesten voordat ze aan de kook waren. En daarna zwaar en onhandig om te tillen voor onze coördinatoren.

Dit is verleden tijd. Pannenkoekenhuis Koeckers heeft een supergrote waterkoker de luxe geschonken, zodat het werk van onze coördinatoren makkelijker wordt. Sneller thee en makkelijker warm te houden. En we minder gas nodig hebben.

John Sprenkels enorm bedankt voor deze geste. Het is nog even wachten voor we pannenkoeken kunnen komen eten op Stuivezand. Maar als de horeca open is, is een bezoekje aan het restaurant in Den Hout een aanrader.

Pannenkoekenhuis Koeckers heeft als missie om de allerlekkerste pannenkoeken te bakken van Den Hout en omstreken en de gasten jong en oud daarnaast nog een unieke beleving te geven. Naast verschillende themaruimtes en een terras biedt Pannenkoekenhuis Koeckers voor de kinderen binnen een mooie speelgrot en buiten fantastische grote speeltuin. Ook voor volwassenen is er een mogelijkheid om een outdoor activiteit te reserveren.

Heb je een kinderfeestje te geven of wil je samen met je team of bedrijf een gezellig feest of groepsuitje organiseren, bel ons voor alle mogelijkheden.

Wij staan garant voor: kwaliteit, service, gastvrijheid, gezelligheid, het ervaren van een unieke beleving, een speelparadijs voor kinderen en de leukste outdoor activiteiten voor volwassenen.