Passessie v.v. Zundert kleding

maandag 8 november 2021, 19:30

Passessie voor v.v. Zundert kleding op 13 en 20 november.

Collectie v.v. Zundert sport- en vrijetijdskleding uitgebreid

Al een aantal jaar bieden wij onze leden aan om tegen een scherpe prijs, kwalitatief goede trainingspakken en sweaters aan te schaffen. Vooral onder de jeugd worden deze gretig besteld. Op en rond de wedstrijden zie je dan ook het grootste deel van onze jeugdspelers in deze outfits. Zowel bij de eigen wedstrijden als bij de wedstrijden van Zundert 1. Dat ziet er goed en uniform uit!

Maar ook in de vrije tijd worden deze vaak gedragen. Ze zitten lekker en wassen & drogen makkelijk. Ook onder de senioren zien we een opmars in bestellingen.

Het is weer een tijdje geleden dat we een pas-sessie hebben georganiseerd. Zaterdag 13 november en zaterdag 20 november kun je tussen 8.00 uur en 14.00 uur weer komen passen op het sportpark.

Zo kun je nog op tijd voor de feestdagen de juiste maat bestellen. Dit kan ook via de website. Zie onderstaand linkje voor het assortiment, de prijzen en de Sint aanbiedingen.

Naar het assortiment en de webshop