Quiz gaat weer van start

vrijdag 30 september 2022, 17:00

ALGEMENE KENNISQUIZ

Iedere eerste donderdag van de maand vuurt quizmaster Kees Boot de meest uiteenlopende vragen op de kantine aan. In teams van 4-6  personen wordt er op het scherpste van de snede gestreden om de punten en de eer. En anders is het in ieder geval erg gezellig. Je kunt iedere maand instappen, eerdere deelname is niet nodig.

We starten ongeveer om 22.00 uur. Bij algehele afgelasting volgt informatie via de diverse kanalen. De consumpties zijn zoals iedere donderdag tegen clubavond tarief en er komt meestal wel iets lekkers voorbij. Dus blokkeer de eerste donderdag van de maand in je agenda voor de Quiz!

Dus stem dit weekend nog met je teamgenoten af! En natuurlijk zijn commissies, supporters en andere leden en vrijwilligers ook van harte uitgenodigd om mee te quizzzzzzzzen!