Rabobank Clubkascampagne start weer

donderdag 26 september 2019, 17:30

Rabobank Clubkascampagne

Bericht dat verzonden is via commissies en bijbehorende Whatsapp-groepen met v.v. Zundert hart.

Ieder jaar opnieuw stelt de Rabobank weer geld beschikbaar voor de lokale verenigingen. Met de toenemende druk op het gebied van wet- en regelgeving, de terugtrekkende bewegingen van de gemeente en overheid om verenigingen te steunen, zijn deze giften erg welkom.

Alle verenigingen doen dan ook enorm de best om zoveel mogelijk stemmen van de Raboleden te winnen. Social Media staat dan ook vol met reminders, verzoeken en andere berichten. Ook via Whatsapp wordt u regelmatig aangemoedigd te stemmen.

Wij hebben dit de afgelopen jaren ook gedaan. Dit jaar willen wij, het één keer vragen en verder u niet blijven stalken en spammen met berichten via Whatsapp. Hopelijk wordt dit gewaardeerd en krijgen we net zoveel stemmen als voorgaande jaren. De hierbij geef uw stem aan v.v. Zundert. Vraag ook familieleden, vrienden en bekenden op v.v. Zundert te stemmen.

De donatie zal onder anderen ten goede komen aan ontwikkeling van voetbalactiviteiten voor senioren met Walking Voetbal en voor kinderen van het speciaal onderwijs middels Voetbal op Maat, maar ook andere voetbalactiviteiten. Bedankt voor uw tijd en stem! Groeten v.v. Zundert!

PS Via social media zullen we wel proberen nog enkele keren mensen te bewegen om op ons te stemmen.