Registratie voor Zundert - Wernhout

woensdag 26 augustus 2020, 18:00

Registratie voor bekerwedstrijd v.v. Zundert – Wernhout

Op 30 augustus staat de bekerwedstrijd v.v. Zundert – Wernhout op het programma. Normaal zouden we fors uitpakken om er een voetbalfeestje van te maken, zoals alleen Zundert dat kan.

Helaas leven we in andere tijden. Wij moeten én willen ons aan de voorschriften van het RIVM m.b.t. het coronavirus houden. Met trainingen is dit goed gegaan. Maar een derby is andere koek. Daarom zullen we maximaal 250 supporters toelaten op sportpark de Wildert voor deze wedstrijd. We denken hiermee de veiligheid van de bezoekers te kunnen garanderen. Bezoekers moeten zich vooraf registreren. Om u te registreren kunt u op onderstaande link klikken. Na het invoeren van uw naam, mailadres en telefoonnummer, ontvangt u het toegangsbewijs op het aangegeven mailadres.

Wij bewaren deze gegevens maximaal 2 weken voor de GGD en daarna worden ze vernietigd. Na het bereiken van het maximale aantal sluit de registratieprocedure en is aanmelden helaas niet meer mogelijk.

Attendeer je medesupporters op deze procedure, zodat zij zich ook op tijd kunnen verzekeren van een toegangskaartje. Denk hierbij zeker aan bevriende supporters die de weg in de digitale wereld minder goed weten te vinden.

Wij rekenen op uw begrip. Helaas moeten we wellicht ook geïnteresseerden teleurstellen, maar alleen op deze wijze kunnen wij op dit moment verantwoord wedstrijden organiseren. Ook voor ons is dit de eerste keer. We zullen de procedure en de wedstrijddag na afloop ook grondig analyseren om lering uit te trekken voor komende wedstrijden waar een grote drukte te verwachten is. Want het virus lijkt voorlopig nog wel aanwezig.

Door afstand te houden, de instructie en regels op te volgen, kunnen we hopelijk nog meer wedstrijden organiseren. Samen kunnen we dit.

Met sportieve groet,

Bestuur v.v. Zundert