Resultaat RABO Clubkas campagne bekend

donderdag 11 november 2021, 22:00

Opbrengsten Rabo Club Support actie

De stemmen zijn geteld. Met €1.664,29 hebben we een prima resultaat behaald. Helaas hebben we de stijgende lijn van de afgelopen jaren niet door kunnen zetten en zakken we weer onder de bedragen van voorgaande jaren. Dus volgend jaar weer een tandje bij. Maar toch: Stemmers bedankt, Rabobank bedankt!

Iedere vereniging kan deze vorm van sponsoring goed gebruiken. Wij willen onze stemmers en degenen die vergeten zijn te stemmen nog even attenderen op twee van de bestemmingen van dit bedrag.

Wij gaan het geld onder meer besteden in het versterken van twee belangrijke doelgroepen die niet altijd aan bod komen. Namelijk in het Walking voetbal voor 55+ en voor kinderen die het speciaal onderwijs volgen met Voetbal op Maat. Dit sluit geheel aan bij de uitgangspunten van de Rabobank. Dichtbij, samen en maatschappelijk betrokken voor alle bewoners uit de gemeente.

Kortom, uw stem komt goed terecht!