Rob Haest overleden

zondag 12 december 2021, 10:30

Rob Haest overleden

Afgelopen donderdag bereikte ons het trieste nieuws dat Rob Haest is overleden. Het slechte nieuws van de harde diagnose is nog geen twee maanden oud. Het is onwerkelijk, maar waar. Rob voerde een onrechtvaardige, niet te winnen strijd.

Wij hebben Rob leren kennen als een loyale en betrouwbare kerel. Iemand die hield van het bourgondische leven. Een graag geziene gast bij de voetbal. Zag je Rob dan was gezelligheid en een lach nooit ver weg.

Rob heeft gedurende zijn leven veel taken en rollen vervuld bij v.v. Zundert. Speler van Zundert Zaterdag en later bij de veteranen van Zundert 5 , leider van diverse (jeugd)elftallen waaronder Zundert 3 en 5, bestuurslid, voorzitter van de jubileumcommissie en nu actief lid bij Walking Voetbal. En daarnaast natuurlijk altijd belangrijk voor de club als betrokken en gulle sponsor. Kortom een man met een Roodzwart hart.

Rob, we gaan je missen, vooral je geweldige optimisme en schaterende lach!

Wij wensen Tiny, Tessy, Rogier, Dennis, Karin en de kleinkinderen sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.