Rood-Zwarte familiedag

vrijdag 13 mei 2022, 12:00

Rood-Zwarte familiedag

Het jubileum en de festiviteiten krijgen steeds meer vorm. Er wordt hard gewerkt aan een mooi programma, waarbij er voor iedereen iets leuks georganiseerd wordt. Op vrijdag 1 april (geen grap) zijn de uitnodigingen voor de Rood-Zwarte familiedag verzonden. Check hiervoor je mail en eventueel ook je spam.

We hebben getracht zo zorgvuldig mogelijk te werk te gaan en iedereen te benaderen. Maar mochten we jou vergeten zijn, jouw gegevens niet hebben of niet de meest recente gegevens hebben, dan kan je de uitnodiging gemist hebben. Geen man over boord, stuur een berichtje naar jubileum@vvzundert.nl en we zorgen ervoor dat je alsnog een uitnodiging ontvangt. Je kunt overigens ook gebruik maken van de gegevens in onderstaande bericht.

Tot snel op het sportpark. Geef je op en maak anderen ook enthousiast! Groeten de jubileumcommissie.

Beste leden, vrijwilligers, rustende leden en Roodzwarte harten,

In het weekend van 12-13 maart hebben we ons officiële 90 jarig jubileum gevierd met iets lekkers bij de koffie, thee of ranja. Leuk, maar dat kunnen we natuurlijk veel beter bij v.v. Zundert.

Hierbij de officiële uitnodiging voor de start van de feestweek. Dat hebben we echt verdiend na deze vreemde Corona jaren. We beginnen de jubileumfeestweek op Hemelvaartsdag donderdag 26 mei met een spectaculaire opening en een Rood-Zwarte Familiedag.

Alle junioren- seniorenleden, vrijwilligers, rustende leden en Roodzwarte harten* worden hiervoor uitgenodigd.

De mini’s t/m O16 en JG zullen op deze dag een eigen programma krijgen. De overige leden, vrijwilligers en Roodzwarte harten* mogen zich op deze dag bezig gaan houden met de Rood-Zwarte Familie games die bestaan uit voetgolf en diverse andere spectaculaire (bal) spelen. Sportpark de Wildert wordt omgetoverd tot een groot rood-zwart feestpaleis voor jong en oud. We gaan naast het sportieve deel, vooral veel lol en plezier maken.

Voor deze Rood-Zwarte Familie dag vragen wij aan de seniorenleden, vrijwilligers, rustende leden en Roodzwarte harten een eigen bijdrage van € 20,- per persoon. Hiervoor krijg je naast de activiteit, ontvangst met koffie, een lunch, een warm / koud buffet en ook nog eens 10 consumptiebonnen.

Aan de jeugdleden t/m JO16 vragen wij voor deze dag geen eigen bijdrage.

Alle ingrediënten voor een onvergetelijke dag, en dan hebben we de feesttent en DJ nog niet eens genoemd. Kortom een dag waarop je als echte v.v. Zundert man of vrouw niet mag ontbreken.

Je bent natuurlijk altijd welkom op ons sportpark, maar we zien je graag op onze Rood-Zwarte Familiedag op donderdag 26 mei op sportpark de Wildert. Wij hopen deze Familiedag op een grote opkomst.

Om de Rood-Zwarte Familiedag goed te kunnen organiseren vragen wij om jezelf voor 22 april (UPDATE VOOR MAANDAG 16 MEI) op te geven door naar de volgende website te gaan: https://vvzundert.pvdbcomputers.nl of scan de volgende QR code.

Bijgevoegd het complete programma voor de jubileumfeestweek. Hierover zul je later via andere kanalen nog meer geïnformeerd worden.

Bestuur- en jubileumcommissie v.v. Zundert.

Klik hier om je in te schrijven