Roodzwarte Familie verrassingsdoos

zondag 22 november 2020, 11:00

De roodzwarte Familie verrassingsdoos.

Bestel nu 1 of meerdere dozen. Help je club en geniet zelf!

In een vliegtuig zit een zwarte doos, die vaak pas ter sprake komt als er een ongeluk gebeurd is. De roodzwarte verrassingsdoos is gelukkig veel positiever. Sterker nog je voorkomt ongelukkige situaties voor v.v. Zundert en wordt er zelf niet slechter van!

Je kunt voor €15.00 een roodzwarte familie verrassingsdoos bestellen. We vullen deze met artikelen uit onze kantine tegen inkoopwaarde van minimaal dit bedrag. Je helpt hiermee dus de club om onnodige afschrijvingen en kosten te voorkomen. En zelf heb je relatief goedkoop een mix van snoep, chips, drinken en andere leuke of lekkere zaken.

Dus stuur een mail naar kantinezaken@vvzundert.nl Of stuur een berichtje naar een van de leden van de kantinecommissie.

Geef hierin het volgende aan:

1.      Naam

2.      Telefoonnummer

3.      Adres

4.      Aantal pakketten

Je ontvangt hierna een Tikkie, waarmee je de pakketten kunt afrekenen. De wijze van bezorging of afhalen volgt later. Deze actie loopt tot eind december.