Roodzwarte Familie verrassingsdoos

vrijdag 11 december 2020, 19:00

Roodzwarte Familie verrassingsdoos

Bestel nu 1 of meerdere dozen. Help je club en geniet zelf! Ben er snel bij, want OP=OP. De eerste zijn voor Sinterklaas al uitgeleverd op een Coronaproof wijze via een heuse drive in.

De roodzwarte verrassingsdoos stelde niemand teleur. Er zat voldoende in voor deze prijs. En de club is blij met de inkomsten. Er zijn weer nieuwe dozen gemaakt voor de periode tot Kerst. Dus heb je de eerste ronde gemist, of wil je er nog één?

Je kunt voor €15.00 een roodzwarte familie verrassingsdoos bestellen. We vullen deze met artikelen uit onze kantine tegen inkoopwaarde van minimaal dit bedrag. Je helpt hiermee dus de club om onnodige afschrijvingen en kosten te voorkomen. En zelf heb je relatief goedkoop een mix van snoep, chips, drinken en andere leuke of lekkere zaken.

Dus stuur een mail naar kantinezaken@vvzundert.nl Of stuur een berichtje naar een van de leden van de kantinecommissie.

Geef hierin het volgende aan:

1.      Naam

2.      Telefoonnummer

3.      Adres

4.      Aantal pakketten

Je ontvangt hierna een Tikkie of betaallinkje, waarmee je de pakketten kunt afrekenen. De wijze van bezorging of afhalen volgt later. Deze actie loopt tot eind december.

What do you want to do ?
New mailCopy