Sacha Gommers kandidaat voorzitter

woensdag 4 september 2019, 8:00

Sacha Gommers kandidaat voorzitter v.v. Zundert

We zijn erg enthousiast te kunnen mededelen, dat Sacha Gommers bereid is, zich kandidaat te stellen voor het voorzitterschap van onze mooie vereniging.

De zoektocht naar een nieuwe voorzitter is verlopen zoals een vrouw op zoek gaat naar nieuwe kleding. In de eerste winkel een mooie jurk zien, toch even verder kijken in tig andere winkels, om tenslotte toch terug te gaan naar de eerste winkel om de mooie jurk te kopen.

Nu gaan we Sacha niet vergelijken met een damesjurk, maar de wederzijdse interesse dateert dus al van drie jaar geleden. Toen eind november 2016 Fred Verheijen een tweede termijn voor maximaal twee jaar als interim voorzitter op zich nam, begon gelijk de zoektocht naar een definitieve opvolger. Al in deze fase werd met Sacha gesproken, die zich gevleid voelde. Op dat moment had hij te veel andere activiteiten om handen, om het voorzitterschap op de juiste wijze in te vullen.

Tijdens de zoektocht bleef de naam Sacha altijd hangen als een van de gedroomde kandidaten. Toen de vraag recent gesteld werd, gaf hij aan dat de tijd er nu wel rijp voor was. Sacha is een echte teamspeler, die mensen kan verbinden, die goed kan luisteren en beslissingen durft te nemen. Ook is deze ruwe bolster, blanke pit een goede vertegenwoordiger van onze club. De communicatief vaardige Sacha is graag gezien in veel geledingen binnen de club, maar ook daar buiten.

Met zijn passie voor voetbal, bourgondische levensinstelling, verantwoordelijkheidsgevoel en doortastende werkwijze hopen wij dat Sacha op de algemene ledenvergadering het vertrouwen van de leden krijgt, wat hij intussen al heeft van het huidige bestuur.

Sacha heeft in zijn jeugd gevoetbald bij Moerse Boys en v.v. Wernhout, waarna via een uitstapje naar het café-voetbal bij d’n Hoek, hij uiteindelijk op sportpark de Wildert is beland. Hier heeft hi,j met een onderbreking, tot vorig seizoen in diverse seniorenteams gespeeld, is hij jeugdleider geweest, lid geweest van de activiteiten commissie, lid van de bouwcommissie die zich bezig hield met de realisatie van de huidige kantine, actief met het vermaarde E&F kamp en heeft hij nu ook al jaren zitting in de Technische Commissie, met de portefeuille “selectie””. Zijn partner Esther heeft ook gevoetbald bij de Dames en daarna in allerlei rollen en taken als vrijwilligster zich ingezet voor de vereniging. De beiden kinderen, Lotte en Rob voetballen ook nog steeds bij v.v. Zundert.