Seizoen afsluiting jeugd

maandag 25 april 2022, 15:30

Beste jeugdleden en ouders,

21 mei seizoenafsluiting jeugd.

Voor Corona zijn we een nieuwe traditie gestart. Een gezamenlijke afsluiting van het seizoen met alle jeugdteams en ouders. Dit is erg goed bevallen. Geen afzonderlijke feestjes meer, geen individuele inkoop en rotzooi, maar gezellig samen met de rest van de vereniging. Zeker als er meerdere gezinsleden actief zijn erg handig.

Wij hopen niet alleen alle jeugdspelers te mogen verwelkomen, maar hopen ook zoveel mogelijk ouders te zien op deze feestelijke dag. Natuurlijk zijn ook broertjes en zusjes welkom. Het is de verjaardag van Stanneke, dus die zorgt voor een lekkere traktatie.

Verder zorgen wij voor een groot terras, aangepaste prijzen voor de consumpties, een BBQ, muziek en opblaasbare spellen voor de jeugd. Ook is er nog een “voetbaldart competitie” waar als team een mooie prijs te winnen is.

Kortom een dag die je niet mag missen. De activiteiten starten om 15.00 uur. Dan wordt ook de laatste jeugdwedstrijd van het seizoen afgewerkt (Zundert JO17-1 – Rijen JO17-1). De BBQ steken we rond 16.00 uur aan.

Om de organisatie in goede banen te leiden, willen we wel werken met een opgave en betaling vooraf, zodat we de juiste bestelling kunnen plaatsen. De kosten zijn relatief laag door een schappelijke calculatie van Keurslager Verhulst die de BBQ verzorgt deze keer. De kosten zijn als volgt:

BBQ volwassen (5 stuks vlees, inclusief salades, sauzen en stokbrood) kosten €12,50

BBQ kinderen (3 stuks vlees, inclusief salades, sauzen en stokbrood) kosten €7,50

Geef je snel op via onderstaande link. Doe dit uiterlijk zondag 15 mei.

Wij hebben er zin in om het seizoen feestelijk af te sluiten, hopelijk komen jullie in grote getallen! HUP ZUNDERT!

Met sportieve groet, jeugdcommissie en activiteitencommissie v.v. Zundert

OPGAVELINK