Senioren leden gezocht!

woensdag 10 juni 2020, 12:00

Pssst, niet doorvertellen! We hebben een echte 18+ activiteit bij v.v. Zundert. ADULTS ONLY!

Om wat meer schwung in je leven te brengen hebben we nu een echte 18+ activiteit bij v.v. Zundert. Namelijk senioren voetbal.J

Je bent nooit te oud om te voetballen! Sterker nog je kunt zelfs het betaald voetbal nog halen. Zundert zoekt versterking en / of aanvulling voor de senioren teams. Na het betalen van contributie ben je dan ook een echte betaald voetballer. Maar zonder gekheid, we zoeken nog aanvulling voor onze zondag senioren teams. We spelen onze thuiswedstrijden om 10.00 of 12.00 uur. Dat staat vast! Het eindtijdstip bepaal je zelf, want de derde helft kent geen vast eindsignaal.

Dus heb je ooit gevoetbald en zou je dit opnieuw willen gaan doen? Of heb je het nog nooit gedaan, maar lijkt het je wat, breng een bezoekje aan www.vvzundert.nl en kijk op een van de teampagina’s en lees de nieuwsberichten en activiteiten om een indruk te krijgen van onze vereniging. Enthousiasmeer je vrienden ook en kom samen!

Voor de senioren is er ook de mogelijkheid (geen verplichting) om op donderdagavond te trainen en eventueel de avond af te sluiten op de clubavond met een quiz, riktoernooi, tafelvoetbalspel of gewoon een drankje en een praatje.

We zijn dus op zoek naar senioren voetballers van alle leeftijden, waarbij we vooral in de leeftijdsklasse 35plus op zoek zijn naar versterking met of zonder ervaring. Meer informatie mail met eduard@vvzundert.nl