Sluit je aan bij het 7 tegen 7 team

maandag 8 mei 2023, 15:00

Sluit je aan bij het vrijdagavond 7 tegen 7 team van v.v. Zundert.

Na de gezellige wedstrijd tussen de Zundert Stars en de oud-kampioenen is het weer gaan kriebelen bij een groot aantal oud-spelers. Met een clubje van 14 man werd vol goede moed de grasmat opnieuw opgezocht. Met veel plezier en ook nog met veel succes.

De competitie voor de winterstop werd winnend afgesloten, waardoor v.v. Zundert 35+ 7x7 de enige kampioen bij de senioren is dit seizoen. En de mannen zijn nog in de race voor een tweede kampioenschap. Ze staan momenteel op de tweede plaats, op twee punten van de koploper.

Vrijdag 12 mei speelt het team in Zundert. Voor volgend seizoen kan het team nog wel wat versterking gebruiken. Dus heb je zin of ben je benieuwd hoe dit in z’n werk gaat, kom dan eens kijken vrijdag 12 mei. De wedstrijden worden in een toernooi vorm afgewerkt. De wedstrijden duren 20 minuten.

Zundert – VVR 19.30 uur, Zundert – Groen Wit 20.00 uur en Zundert – Hoeven 20.30 uur.

Dus kom kijken, de kantine is open, dus schuif na de wedstrijd al gezellig aan bij je teamgenoten van volgend seizoen. Voor meer informatie: seniorenvoetbal@vvzundert.nl

De competitie bestaat uit 5 toernooitjes voor de winterstop en 5 erna. Dus maximaal 10 vrijdagavonden, maar al wil je op de reservelijst, laat het weten. Daarnaast mag je iedere donderdagavond met de overige senioren trainen om “in shape” te blijven. Ook dan is de kantine geopend, het is dan namelijk clubavond.