SponsorKliks

maandag 16 november 2020, 14:30

Koop, lokaal! Sponsoren eerst!

Bij online shoppen, eerste even bij de website van v.v. Zundert stoppen! Ook bij Sint en Kerst inkopen.

Deze slogan moet bij alle leden, supporters, vrijwilligers en sponsors goed tussen de oren komen. Want als v.v. Zundert zien we de kosten stijgen door wet- en regelgeving vanuit zowel de overheid als de KNVB, maar ook de wensen en eisen vanuit de maatschappij. En dan worden we ook nog geraakt door de Corona maatregelen.

Daarom zijn we ook zo blij met onze gulle en trouwe sponsors. Hier staan we wellicht niet altijd voldoende bij stil. Maar het is echt mooi om te zien hoe de lokale en regionale ondernemers onze vereniging steunen met sponsorbijdragen, kortingen, artikelen en hulp.

Als leden kunnen we wat terugdoen, door eerst aan onze sponsors te denken, indien u boodschappen, diensten of andere aankopen gaat doen. Raadpleeg wellicht onze website voor een overzicht van al onze sponsors.

Maar mocht het niet verkrijgbaar zijn bij een van deze bedrijven, dan is online een alternatief. En als u online iets besteld bij bijvoorbeeld Bol.com, Booking.com, CoolBlue, MediaMarkt, Thuisbezorgen.nl. Expedia, Wehkamp, Aktiesport, Ali Express, voetbalshop.nl en vele andere bedrijven. Doe dit dan via onze website, klik op de button sponsorKliks en vervolg uw bestelling op de site van de online leverancier.

En of het niet simpel genoeg is, kan dit ook via een app. Download SponsorKliksapp. En toets “voetbalvereniging Zundert” in. Bestel via deze app. uw online zaken en u sponsort ook v.v. Zundert. En het kost u niks!

U merkt geen prijsverschil en v.v. Zundert haalt zo weer een extra bijdrage binnen om zaken op en rond het veld te kunnen organiseren.

Dus….. bij online shoppen, eerste even bij de website van v.v. Zundert stoppen!

Je kunt nu zonder voorwaarden een Bol.com cadeaukaart ter waarde van €250 euro winnen.