Strijd om Covitaal Bokaal nadert climax

maandag 2 november 2020, 21:30

Strijd om Covitaal bokaal nadert climax

Tijdens de opgelegde pauze van de voetbalcompetitie heeft de jeugd van v.v. Zundert gewoon doorgetraind. Toch was dat niet voldoende. Je traint om beter te worden en je te meten met tegenstanders. Daarom heeft de JO7 tot en met JO9 eerst een week een circuittraining afgewerkt onder het mom: “trainen als een prof”. Het weekend daarna en komend weekend zullen zij onderling wedstrijdjes spelen.

Bij de MO13-JO13 tot en met MO15-JO19 wordt gestreden om de Covitaal Bokaal. Door het trekken van kaarten worden de teams ingedeeld. Het lot bepaalt de samenstelling van het team. En degene die de joker trekt, ontvangt dubbele punten. Het eerste weekend werden drie wedstrijden gespeeld per persoon. Afgelopen weekend twee wedstrijden en een leuk partijtje voetvolley.

Erg mooi om te zien hoe fanatiek sommigen hierin staan. De voorlopige koplopers per categorie zijn:

JO10-JO11 Jamie van Nijnatten

MO13-MO15 Tes van Elsacker

JO13-JO15 Raf Jansen

JO17-JO19 Thijn Willemsen

Maar de kaarten zijn nog niet geschud. Alles is nog mogelijk. Dus het belooft nog een spannende zaterdag te worden in de strijd om de Covitaal bokaal.