Teun Hermes geselecteerd voor Techno Select Talents

zondag 17 april 2022, 12:00

Teun Hermes geselecteerd voor Techno Select Talents

In het paasweekend stond traditiegetrouw het kwalificatietoernooi JO11 bij Rood Wit op het programma. Amateurteams uit de regio strijden voor twee tickets voor het eindtoernooi. Op het eindtoernooi nemen onder andere AFC Ajax, Juventus, Liverpool FC, Manchester City, PSV Eindehven, Feyenoord Rotterdam, Club Brugge, 1.FC Köln, FC Utrecht, KAA Gent, RSC Anderlecht, NAC Breda, Nordsjælland, Royal Antwerp FC en Vitesse Arnhem

Een droom voor veel jeugdspelers om tegen in actie te komen. Zundert is er al een paar keer dichtbij geweest, maar moet het steeds afleggen tegen grotere clubs met meer selectiemogelijkheden. Dit keer kwalificeerden Hoeven en KFC Turnhout speelt zich.

Ook deze keer kwam Zundert goed voor de dag en zette een paar verrassende uitslagen neer. Dit was helaas niet voldoende voor kwalificatie. Maar toch gaat er voor het eerst sinds Luan Neefs in 2019, iemand v.v. Zundert vertegenwoordigen op het eindtoernooi.

Een team onder de naam Techno Select Talents, doet ook mee. Dit zijn alle spelers die opvielen door goed spel, maar zich niet met het team gekwalificeerd hebben. Hieronder zit onze eigen Teun Hermes.

Teun is hiervoor geselecteerd op basis van zijn keeperswerk en mag met andere geselecteerde jongens uitkomen tegen AA Gent, Manchester City, NAC Breda, PSV en Saint Joseph Boys. Teun was verrast met de uitverkiezing, vindt het wel spannend, maar heeft er vooral heel veel zin in. Op de foto tekent hij zijn “contract”.

Het goed georganiseerde toernooi in Sint Willebrord is sowieso de moeite van het bezoeken waard. Wat een talent loopt er dan op de velden. Nu is de deelname van Teun wellicht een extra reden om op zaterdag 4 juni en/of zondag 5 juni eens een kijkje te gaan nemen.

Teun die schoten van de nieuwe Kevin de Bruyne keert, dat is toch iets waar je bij geweest moet zijn.